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Neuromarketing: a new way of understanding the consumer´s mind

Neuromarketing: a new way of understanding the consumer´s mind

But having knowledge of the fundamentals of certain neurophysiological processes in the context of marketing benefits both consumers and researchers. As consumers, we would like to be more aware of our own purchasing behavior in order to avoid certain pitfalls associated with our "neuro-consumer" makeup. As researchers, we get the benefit of more complete and more accurate knowledge, combining perspectives and insights from multiple scientific disciplines.
This book provides an overview about what Neuromarketing is all about, an introduction about the neurophysiological processes that are influencing consumer behavior, as well as a series of examples of how Neuromarketing is currently being used.

  Precio Cantidad
Neuromarketing: a new way of understanding the consumer´s mind
  • Libro Impreso Impreso
$350
$500
  • ISBN/ISSN: 9786070257124
  • Editor: Facultad de Contaduría y Administración
  • Edición o Número de Reimpresión: 1a edición, año de edición -2014-
  • Tema: CONTABILIDAD, CONTADURÍA Y ADMINISTRACIÓN
  • Número de páginas: 155
  • Peso en Kg: 0.5000
  • Tamaño: 16x23x1.2
  • Terminado o acabado: Rústico
  • Idioma: Inglés

Philipp Hillenbrand

Philipp Hillenbrand se graduó con honores de la Facultad de Administración de Empresas de la UNAM y es un ganador del premio a la mejor tesis doctoral en Ciencias Sociales de la Academia Mexicana de Ciencias, así como la medalla Alfonso Caso (2009 ) . Trabaja como consultor, centrándose en la marca, los precios y la excelencia en ventas. Anteriormente, trabajó como Director de Marketing y Desarrollo de Negocio de Argos Aegon México y como profesor de Neuromarketing y fijación de precios en la EGADE Business School.

Javier Cervantes

Javier Cervantes es un profesor de la Facultad de Ciencias Empresariales Administración de la UNAM y socio fundador de Psyma Latina, la filial mexicana del Grupo Psyma .

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